Yenilikçi stratejisi

Yenilikçi faaliyetleri

TELS CARGO'nun yenilikçi faaliyetleri, müşteri hizmetlerinin kalitesini iyileştirmek, operasyonel verimliliği artırmak ve yeni iş modelleri oluşturmak için yetkinliklerini geliştirmeyi ve dijitalleşmeyi kullanmayı amaçlamaktadır. Odak noktası şirketin inovasyon stratejisini tanımlayan üç ana temadır.

VARLIK YÖNETİMİNİN DİJİTALLEŞTİRİLMESİ

Şirket faaliyet gösterdiği her gün, varlık yönetimini optimize etmek ve kârlılığını artırmak için birçok potansiyel fikir içeren büyük miktarda veri üretmektedir. Büyük verileri varlık yaşam döngüsü bilgisine dönüştürmek varlık verimliliğini ve çalışma süresini artıracak, otomasyon ise gereksiz manuel süreçleri ortadan kaldıracaktır.

İyileştirme alanları:
  • Tüm varlıklarda güncel verilerin kullanılabilirlik.
  • Dijital hizmetlerin yeteneklerini artırarak varlık verimliliğini artırmak.
  • Varlık yönetiminin stratejik, taktiksel ve operasyonel düzeyleri için gerçek zamanlı analitik.

YENİ İŞ MODELLERİ OLUŞTURMA

Küresel dijital ekosistemlerin gelişim trendi, taşımacılık şirketlerine iş ortaklarının uçtan uca lojistik süreçlerine katılma fırsatı vermektedir. Küresel lojistik ekosistemlerle işbirliği yapmak, TELS Cargo'nun sunduğu ulaşım çözümlerinin çeşitlendirilmesini teşvik edecek ve sürekli artan gelir payına izin verecektir.

İyileştirme alanları:
  • Küresel lojistik dijital ekosistemlere bağlanma.
  • Potansiyel iş ortakları ve düzenleyici kurumlarla entegrasyon.
  • Taşımacılık çözümlerinin uygulanması süreçlerine ilişkin verileri aktarmak için dijital ekosistem altyapısının kullanılması.
  • Müşterinin endüstri lojistik standartlarına bağlı olarak kritik bilgilerin (gümrük, dış ticaret, güvenlik) değişimi.
  • Обмен критически важной информацией (таможня, ВЭД, безопасность) в зависимости от отраслевых

MÜŞTERİ DENEYİMİ

Uluslararası lojistikte müşteriler, sadece A noktasından B noktasına kargo teslimatı için teklif sunmakla kalmayıp, potansiyel nakliye senaryoları, uyarlanabilir hizmet seçenekleri ve esnek faturalandırma sağlamak için Müşterinin iş hedeflerini hızlı ve derin bir şekilde anlayabilen nakliye şirketlerine giderek daha fazla güvenmektedir.

İyileştirme alanları:
  • Müşterinin işini ve tedarik zinciri ihtiyaçlarını anlamak.
  • Kargo teslimatı seçeneklerini tahmin etmek amacıyla geçmiş müşteri ve pazar verilerini analiz etmek için makine öğrenimi ve yapay zekayı kullanma.
  • Taşımacılık çözümleri sağlamanın kalitesini ve hızını artırma.